Die van mij zat er ook gewoon goed op.
Hij zit inderdaad een stuk mooier dan die van ons, heb je de softtop er eigenlijk onder uit gehaald?

Die van mij zat er ook gewoon goed op.

MGF schreefColonja, spatlappen, dat maakt het helemaal compleet
Wat is er mis met spatlappen?![]()

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.