aankoop mgf
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo feb 08, 2006 10:44 am

    Stevoo schreef:
    (ik doe me slaapkamerdeur open en ik ben op me werk)


    Wat voor werk doe je dan op de gang\overloop? :lol:

    Pete schreef:
    Als ik de sneeuw foto's van Meddo zo bekijk is een 4x4 ook geen slechte keuze :-)


    Ik snap mm nie? welke foto's?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » wo feb 08, 2006 12:37 pm

    ik woon en werk in een hotel..

    en hij zal de website van meddo wel gevonden hebben en daar staan geloof ik inderdaad een paar foto's van die sneeuwbuien van laatst op..
    website van mijn hotel staat ook op mijn profiel. en daar staat weer een link op van de site meddo.. :wink:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo feb 08, 2006 12:42 pm

    Aaa Zo

    Ik snap m.. :wink:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo feb 08, 2006 1:48 pm

    stevoo schreefColonhij kon me ook een klapper tonen waar alle rekeningen en zo in zaten wat er allemaal aan gebeurt was. Heb alleen geen tijd genomen om dat door te spitten maar dat kan nog wel tijdens de proef rit.


    De F heeft als ik het goed heb de eerste vijf jaar in het buitenland gereden. Ik ben benieuwd of deze historie v.w.b. rekeningen nog aanwezig is bij de wagen. Maar we zullen het wel horen binnenkort.
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » wo feb 08, 2006 1:53 pm

    Stuur marten (lid van dit forum) even een pb of email, die kan je vast wel wat meer over de staat van deze auto vertellen, aangezien hij de TF-conversie heeft uitgevoerd.
    Afbeelding
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » wo feb 08, 2006 5:01 pm

    ik heb hem gister een e-mail gestuurd
    dus ik w8 even af..
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » zo feb 12, 2006 4:21 pm

    Helaas nog nx gehoord van marten.
    Maar ik ga maandag avond een proef ritje maken met de MG van 97 en 170.000km. er gaan een schadehersteller met me mee en een 1 monteur die bij rover werkt. dus dat moet goed komen.. hoop ik.
    En als we nog tijd over hebben gaan we nog ff naar Enschede want daar staat er nog 1 van 2001 met 37000km met schade.. mischien is dat nog iets. Ik laat nog wel ff weten hoe het was allemaal
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di feb 14, 2006 10:02 am

    Ooi Stevoo,

    Hoe was de proefrit?

    Mogen we je al verwelkomen in de familie van (T)F bezitters??
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » di feb 14, 2006 12:28 pm

    hey proefrit was lachen!!

    er was niet veel op de auto aan te merken. geen benoemenswaardige schade kunnen vinden wel een paar deukjes die strak gemaakt zijn en auto is overgespoten. motortje liep goed niks geks kunnen ontdekken eigelijk. Alleen hij wou helemaal niks met de prijs doen!! Dus was gewoon veel te duur naar mijn mening. Ik heb hem 2500 euro geboden bij mijn auto en dat leek mijn redelijk.. maar voor hem ziender ogen niet hij was een beetje ja.., hoe moet ik dt zeggen.. geprikkeld..? maar goed hij zei dus "ik laat um dan nog wel 2 maanden hier staan en dan heb ik hem wel verkocht... " 't zal mij benieuwen, moet je wel stom zijn voor 8000 euro.. Hij bleef maar op de 4000 euro hangen die hij er bij wou hebben. Hij heeft ook geen tegenbod gedaan. Als hij dat gedaan had was er een grote kans dat hij hem verkocht had maar helaas... En toen ben ik maar weggegaan. Heb hem nog wel gezegt dat hij me mocht bellen als hij gezakt was met zijn prijs...

    170000 km...


    MAAR WEL KICKUH DIE ACHTERWIEL AANDRIJVING BTW!!!! helemaal geweldig. haaks de bocht om en gas dr op!! super!!

    Dus het word wel een MG maar of het deze word ik weet het niet. hij was mooi maar niet voor die prijs.

    Zaterdag of zondag gaan we naar een schadeauto mgf kijken van bj.98 met 50000km op de teller.. voor en achter bumper kapot knikje in achterscherm en staat nog op duits kenteken vraagprijs 37500 euro geloof ik.. paars, blauw parelmoer kleur. Iemand enig idee wat een voor en achterbumper en koplampen van een mg ft kosten? 1500/2000 euro zoiets??

    ik laat het weer horen als ik meer weet van de schade auto..

    bedankt allemaal ben een hoop wijzer geworden hier op het forum.
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » di feb 14, 2006 12:32 pm

    Oh, en de auto was niet van marten,
    kwam ergens uit limmen... is in 2002 ingevoert en heeft hier in nederland pas zijn kilometers gemaakt. En met een ton was de koppakking vervangen..
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » di feb 14, 2006 1:02 pm

    Voor 37500 euro zou ik toch iets anders kopen dan een MG hoor :lol:
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » di feb 14, 2006 1:06 pm

    hahaha ja inderdaad!!

    maar ik bedoel natuurlijk 3750,-

    maar dat begreep je wel..
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di feb 14, 2006 2:31 pm

    stevoo schreefColon
    MAAR WEL KICKUH DIE ACHTERWIEL AANDRIJVING BTW!!!! helemaal geweldig. haaks de bocht om en gas dr op!! super!!




    Pas toch maar goed op met een F, want die corrigeer je zo maar niet, overstuur op een F (dat op sommige RWD echt leuk kan zijn) resulteert vaak in "zonder stuur", zeker als je een F niet gewend bent. Je hebt dus misschien wel geluk gehad :roll:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • stevoo
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 20
    GeregistreerdCOLON di feb 07, 2006 2:17 am
    WoonplaatsCOLON Winterswijk
    CONTACTCOLON

    door stevoo » di feb 14, 2006 4:39 pm

    nee dat was expres. om dat er daar voor gewaarschuuwd was moesten we dat uiteraard ff proberen waneer nou zo'n ding pressies uitbreekt.. en dat is vrij vlot moet ik zeggen. En dan kan je het beter nu proberen dan dat ie zo meteen van jou is.. en je moet natuurlijk ff testen of je geen raare dingen hoord met een scherpe bocht links en rechtsom.. :wink:
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di feb 14, 2006 4:55 pm

    Mooi ! Binnenkort weer reserve onderdelen beschikbaar op de sloop :lol: :lol: :lol: :wink:
    Building >200BHP K-series

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten