BUTTON_POST_REPLY 42 berichten
Brittish Cars & Lifestyle 2006 11-12 maart
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » di maart 07, 2006 10:58 pm

    Ok, dan ga ik zondag eens even kijken.. kan nooit kwaad he :) wat kost de entree?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di maart 07, 2006 11:04 pm

    PatrickT schreefColonwat kost de entree?


    Dat is taal van een geboren Nederlander. Het kost € 13,50. In diverse tijdschriften zit een bon waardoor er nog € 2,= korting te verkrijgen is.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di maart 07, 2006 11:04 pm

    € 13,50 pp. 't is niet goedkoop maar dan heb je ook de normale auto expositie van het autotron erbij. dit is de vaste prijs die het Autotron altijd vraagt. wat er ook georganiseerd is.
    Let op er zijn vele bladen die kortingsbonnen hebben: ANWB Kampioen? en Autokampioen. Meestal ook in de Telegraaf van zaterdag en in het MG Nieuws van de MGCC.

    Tot Zondag
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » di maart 07, 2006 11:06 pm

    Gelijktijdig: Di Mrt 07, 2006 8:04 pm :)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di maart 07, 2006 11:07 pm

    10:04pm zal je bedoelen, even je profiel aanpassen qua tijd ? :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di maart 07, 2006 11:10 pm

    Te veel tekst getypt daarom was Ad sneller
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo maart 08, 2006 12:29 am

    Bruno schreefColon10:04pm zal je bedoelen, even je profiel aanpassen qua tijd ? :wink:


    Oh, dat tijdsverschil moet ik zoeken in mijn eigen instelling. Effe checke, het nu 23.29 uur op m'n horloge. :)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo maart 08, 2006 1:00 am

    Kasper schreefColonLet op er zijn vele bladen die kortingsbonnen hebben: ANWB Kampioen? en Autokampioen. Meestal ook in de Telegraaf van zaterdag en in het MG Nieuws van de MGCC.


    En niet te vergeteten de KNAC met een kortingsbon.
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » wo maart 08, 2006 2:14 pm

    Dat is taal van een geboren Nederlander. Het kost € 13,50. In diverse tijdschriften zit een bon waardoor er nog € 2,= korting te verkrijgen is.


    Precies :) en moet jij eens opletten dat ik de 2e entree voor half geld krijg :wink: :)

    die tijdschriften die jullie opnoemen heb ik helaas niet.. en om die nu te gaan kopen voor die kortings bon? ben ik waarschijnlijk nog duurder uit! :roll:

    Maar ben benieuwd, dus ga zeker wel even kijken a.s. weekend.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » wo maart 08, 2006 3:19 pm

    Bruno schreefColon10:04pm zal je bedoelen, even je profiel aanpassen qua tijd ? :wink:


    Het makkelijkste is dit als je dit aanpast in je profiel bij "Datum weergave:" D M d, Y G:i

    en de tijd uiteraard op GMT + 1
    Lotus Elise S2 111s
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma maart 13, 2006 9:58 am

    Maandagmorgen na een druk weekend op de beurs

    Zaterdag hadden we Ad (Brooklands) op bezoek, maar helaas anderen heb ik gemist. :cry:

    Er stonden op de beurs een rode '98 MGF, een zwarte 80th, een 135 uit 2005 en een tweetal andere MG(T)F's Naast mijn '96-er die op onze eigen stand stond.

    Naast de auto hebben wij veel reclame gemaakt voor de Kempenrit en is de naam van het forum regelmatig vernoemd. dit omdat er erg veel F rijders zijn die het forum nog niet kennen. daarnaast troffen we opvallend veel RST rijders die, nu met een "moderne"MG op de stand, wel op ons af kwamen.

    Jan-Willem Bronk is bezig met de organisatie van een F rit in Nederland, hierover in een separaat topic meer. Flyers en een pooster voor dit evenement werden aangedragen door Daphne van het Nederlandse F register. Zij heeft ons de hele zaterdag ondersteund, waarvoor natuurlijk heel veel dank. Ook bracht zij de eerste exemplaren van het MGFregister blad FasTForward. diegene die zich hiervoor opgegeven hebben (4x per jaar, A5 in coulour, voor €15,- in huis)

    Tot slot de grote uitsmijter: Via Adrian ben ik zeer voortijdig in het bezit gekomen van de Trailer van MGF10. Een DVD die naar aanleiding van dit evenement uitgebracht wordt. Ik kon hierdoor de beelden eerder laten zien, dan dat menigeen in de UK deze gezien heeft. De trailer draaide op m'n PC-tje en duurt ca 15 minuten. een ware eye-opener voor mensen die de F-scene nog niet kennen.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Kasper, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » ma maart 13, 2006 12:40 pm

    Kasper schreefColonZaterdag hadden we Ad (Brooklands) op bezoek


    Afgelopen zaterdag voor de derde maal op rij BC&L in Rosmalen bezocht. De standbemanning van MGCCH heeft een behoorlijke verjongingskuur ondergaan. Leek het MG gebeuren tijdens vorige bezoeken uitsluitend iets voor 65+ heren en dames, dit jaar alle aandacht voor het moderne MG rijden. Zo met de F van Kasper erbij en ook niet te vergeten Daphne als aanspreekpunt ziet het er ook heel anders uit.

    Afbeelding

    en ook de koffie was prima voor elkaar.

    Afbeelding

    We zijn er in 2007 ook zeker weer bij. :)
BUTTON_POST_REPLY 42 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten