



MGF_TV schreefColonGrotere diameter velgen en laagprofielbanden heb je nodig plus nog lowering knuckles. Er is gewoon teveel zwart tussen de twee grijze vlakken. Bij zo'n lichte kleur valt dat veel meer op dan bij een donkerblauwe zoals de mijne.

Sander schreefColonCoen schreefColonSander, welke wil jij er nu onder gaan zetten?
Ik had:
Foto...
Ik heb:
Foto...
Ik ga plaatsen:
-- top secret -- (maar de ijverig gallery bezoeken heeft zeker al een idee


Coen schreefColonJe zei toch tegen mij dat je velgen eronder ging doen die iets naar binnen staken?


Coen schreefColonGevonden! Heb je ook een plaatje als deze onder je F zitten? En waarom wil je alweer nieuwe velgen?

Sander schreefColonCoen schreefColonGevonden! Heb je ook een plaatje als deze onder je F zitten? En waarom wil je alweer nieuwe velgen?
Nope, die zijn nog nieuw in doosAch wat kan ik zeggen, een mens moet bezig blijven hè..... Laten we zeggen dat er argumenten waren om voor deze velgen te opteren
Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.