

ErikB schreefColonBruno schreefColonbij lage snelheid en fille rijden heb je dus geen pk's nodig, dus wie geeft erom.
Maar wel vlak erna (om bijvoorbeeld die tragere auto voorbij te gaan) en dan wil je geen enginebay vol warme lucht die je nog eerst door je cillinders moet jagen.
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.