

ErikB schreefColonHet porten langs de inlaat heeft blijkbaar een voelbaar effect. Ik ben benieuwd naar de cijfers, want ik vind dit toch indrukwekkend.

Tukker schreefColonErikB schreefColonHet porten langs de inlaat heeft blijkbaar een voelbaar effect. Ik ben benieuwd naar de cijfers, want ik vind dit toch indrukwekkend.
Vraag mij alleen af hoe betrouwbaar is de data tussen verschillende testbanken. Volgens mij moet je meten-ombouwen-meten om tot een goede vergelijking te kunnen komen.

Los schreefColonKlopt wat je opmerkt Tom, ook mijn bak is gereviseerd en krijgt regelmatig nieuwe olie en een filter.
Ik rij ook zelden topsnelheden, al wil ik wel graag de bak zijn toeren laten draaien.
Het is ook niet zo dat ik enige vorm van tuning afwijs, het lijkt me zelfs leuk om de grenzen op te zoeken.
Mijn F heeft een 52 mm throttle body en TF 135 injectoren, loopt ook prima en ik wil echt niets anders.

)
Tukker schreefColonDe binnenzijde compleet kaal gereden terwijl voor vertrek de slijtage gelijkmatig was. Door de benodigde trekkracht gaan je achterwielen behoorlijk naar binnen staan. Afijn, nieuwe banden gestoken en iets minder toe-spoor achter.

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.