Demor schreefColonIk ben erg benieuwd want die dingen zijn helemaal niet zo duur. In ieder geval geen €300,- per pK
2de nagel door de wonde vandaag ....ai, ai, ai !
Tja, t'bewijst dat tunen niet echt gemakkelijk is, soms heel duur, maar heel leerrijk, en als je het gewenste resultaat behaalde, ooh zo leuk !
Ghostrider, is er ook een bewijs van ! Maar eens die machine draait, zal het ..."ho maar !" zijn.





