De TF is nog niet klaar om een echte rit te rijden, vooral omdat deze nog als een vaatdoek over de weg gaat.
Dan zou je als bezemwagen onmisbaar zijn. Je mist er geen een.

De TF is nog niet klaar om een echte rit te rijden, vooral omdat deze nog als een vaatdoek over de weg gaat.



















Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.