Dat is helemaal standaard al heerlijk....laat staan met die demper....







Johan schreefColonHet geluid komt me wel erg bekend voor, heb je al tunnels geprobeerd.
Johan

Sander schreefColonNog steeds geen suc6. De aansluiting op het spruitstuk is nog wel een beetje lek maar het geluid lijkt meer uit de demper te komen.
Ik heb verder alles gecontroleerd en de pakkingen waar de diameter van het gat kleiner was dan de pijp deze open geslepen.
Hij klinkt nog steeds alsof er een plaag met krekels in de uitlaat zit... Behoorlijk frustreerend allemaal.



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.