camiel456 schreefColonDat is niet best, wat scheelt eraan?
De typische 2005 probleempjes die erg lastig zijn in het dagelijkse verkeer, zoals ramen die niet omlaag gaan en problemen met de cruise controle. Nog een APK-tje, zomerbanden etc. En dan kunnen we op pad. Tijd vinden is alleen een lastige...
Het moet wel gebeuren. De TF is tenslotte m'n daily.






)
