Wauw
WauwMGek schreefColonHey Brusten, zijn dat mijn ex-stoelen?? Ontzettend mooi gewordenWauw

Sander schreefColonDe kleur is niet mijn ding, maar de afwerking is heel mooi. De logo's zijn mooi subtiel.



Gydotron schreefColonErg mooi !
@Coen: Ik heb het niet alleen over de stoelen, maar ook over het bekleden van het dashboard, middenconsole, deurpanelen en T-Bar. Stoelen zal ergens rond een 1200 Euro komen.
Grtn Guido











Mr. Dj M. schreefColonJe vraagt je alleen af waarom dit kleurtje?


Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.