ttdesign6 schreefColonGoede tip, ik heb bij GAZ ook nog even waardes opgevraagd. Speling in rubbers of lagers zou wel vreemd zijn. De auto kwam binnen perfect rijdend en ging naar buiten als een boot in zware deining.
tom... zou het kunnen dat je banden gewoon niet goed zijn??
ik raad er maar wat op los he


