Sjonnie schreefColon
Eigenlijk was de aankomst het leukste moment: rijdt u Engels? Dan mag u het terrein op. Rijdt u iets anders? Parkeer dan maar ergens aan de rand van de weg![]()
Greetz,
Jan
dat vond je natuurlijk grappig hé jan
Sjonnie schreefColon
Eigenlijk was de aankomst het leukste moment: rijdt u Engels? Dan mag u het terrein op. Rijdt u iets anders? Parkeer dan maar ergens aan de rand van de weg![]()
Greetz,
Jan





brusten schreefColonSjonnie schreefColon
Eigenlijk was de aankomst het leukste moment: rijdt u Engels? Dan mag u het terrein op. Rijdt u iets anders? Parkeer dan maar ergens aan de rand van de weg![]()
Greetz,
Jan
dat vond je natuurlijk grappig hé jan![]()
![]()
![]()



































































Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.