ff een update
de ombouw is volledig klaar, en ik ben meer als tevreden enkel de remtrommel ga ik toch naar rechts verplaatsen. net na het ontluchten een testje gedaan en bijna m'n rempedaal in de trommel geduwd.

die stang zal er toch niet voor niets zitten
het enige wat ik nu nog mis zijn: de schelp voor het dashboard en het stukje eronder waarin
de controller van de lichtsterkte zit. als iemand dit liggen heeft please.....
de man waar ik mijn dashboard gehaald heb zij me dat de Engelse ook kon dienen k*t dus.
foto's zal ik morgen toevoegen. misschien wel een show my ride aanmaken
