Volgens mij snappen we allemaal nog niet precies wat je bedoelt. Dus kunnen we je ook niet helpen.
- Is de wagen nu bijzonder hard (dat kan te maken hebben met de bovenste kamer van de hydragas, de nitrogen, die mogelijk (deels) vol is gelopen met vloeistof, aldan niet langs het membraam.
- Is de wagen nu bijzonder slap (lucht in het vloeistof gedeelte)
Bovenstaande heeft te maken met hoe *ver* de wagen inzakt bij een bepaalde belasting.
Dit kan je evt vergelijken met een andere F op dezelfde hoogte die ook wel/niet lowering pins heeft.
2e factor is de *snelheid* waarmee de wagen inzakt bij belasten, en hoe snel deze terug komt bij het wegnemen van de belasting. Dat wordt in jouw geval eigenlijk alleen maar bepaald door je nieuwe dempers.
Is bouncy springering, dan kan het ook te maken hebben met (losse) delen in de ophanging.
Rij gewoon eens een keer naar Bruno anders, en laat hem even kijken. Over het algemeen zijn het simpele zaken, die je snel over het hoofd ziet. Bruno kan met een frisse blik naar je F kijken of je geruststellen als er echt niks mis is.
Nu ben je met hagel op een mug aan het schieten, als je begrijpt wat ik bedoel
