







Tukker schreefColonBruno schreefColonja Tukker 100% gelijk, onze site is gewoon crap, daar erger ik me al jaren in, maar er wordt aan gewerkt zegt men...
En een snelle reactie terug, dat is dan wel weer top.Reactie Kent Nederland, René G.....
Ik ben het volledig met u eens. De nieuwe website gaat eind deze maand de lucht in en deze wordt geblokkeerd.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.