door ttdesign6 » ma jan 06, 2014 1:05 pm
Inderdaad heel netjes. Ik heb de sproeiers nog eens gepakt en er is een minimaal verschil in vorm te ontdekken, de goede sproeiers zijn een fractie van een millimeter hoger. Ik dacht eerst dat mijn sproeiermotor gewoon kapot was maar het zijn de sproeiers zelf die alle druk eraf halen. Laat het me weten in februari dan bestel ik ze opnieuw.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman