




Coen schreefColonEn als het een meisje wordt heet ze Elise?![]()
)




amnon schreefColonCoen schreefColonEn als het een meisje wordt heet ze Elise?![]()
No kidding, dat is de tweede voornaam naam van mijn dochter(Elize, eigenlijk maar dat hoor je niet
Sander, heft Sem nog een tweede voornaam, anders maakt hij later je post open
Van harte jullie. En 3,5 kg met hard top, was daar de dame in kwestie het ook over eens dat dat een licht modelletje was...?
Oh, en het mag dan een semi Belgisch product zijn, het is een populaire naam in Nederland hoor, Sem.
In België staat daar Sem niet eens bij: Link (Elise wel)



en succes met de Pampers en de Olvarit (hoe ga je dat allemaal vervoeren in zo'n klein autootje? 
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.