BUTTON_POST_REPLY 34 berichten
Het Ongeluk
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

Re: Het Ongeluk

door Steffie » di jun 25, 2013 9:06 pm

Goed waardeloos. Is er al nieuws van de tegenpartij? Als de scooter niet verzekerd is kan je nog een claim indienen bij het waarborgfonds. Pm me maar even als ik iets voor je kan doen (ik ben verzekeringsadviseur).

Hoe is het met jouw gezondheid? Letselschade claimen is een verhaal apart.
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » di jun 25, 2013 10:22 pm

Ik lees het hele topic nu pas en ik. ben. sprake.loos. Huiveringwekkend. Ik kan het mezelf compleet inbeelden hoe je daar met je TF tussen al die lui gestaan hebt in een grimmige stemming. En dan de onzekerheid wat er gebeuren gaat. Ik heb mijn TF vandaag maar weer eens in een sopje gezet en als ik daarna dit leest draait mijn dikke darm 360 graden rond :evil: Sterkte met de afwikkeling van de schade en het herstel. Het was weer druk op de apenrots....
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Gekkie25
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 104
    GeregistreerdCOLON zo maart 10, 2013 11:28 pm
    WoonplaatsCOLON Woonplaats invullen aub

door Gekkie25 » vr nov 22, 2013 9:51 am

De rechtsbijstand heeft waarborgfonds ingeschakeld. Heb na bijna een jaar het geld terug. Voor de zaak door een officier werd afgehandeld zijn we al in beroep gegaan en er gaat alsnog een rechter naar kijken.
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

door amnon » vr nov 22, 2013 11:53 am

Dat hersteld een beetje mijn gevoel voor rechtvaardigheid. Nou de kip/veroorzaker nog kaalplukken, want deze vergoeding is op conto van iedereen en zou dus naar de veroorzaker moeten gaan...
    Ik ben blij dat je het geld gekregen hebt van waarborg, als het in dit geval al niet lukte....
    Gefeliciteerd :applaus:
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
BUTTON_POST_REPLY 34 berichten