

amnon schreefColonIk weet overigens niet of een lege kat niet minder presteerd dan een bypass, vanwege zijn vorm en de flow, maar dat kan Sander beter vertellen/inschatten dan ik denk ik, Sander?

camiel456 schreefColonNieuwe lambda zit erin en hij loopt weer mooi. =D



amnon schreefColonMark Stacey van http://www.zandf-tuning.co.uk/.\
Je stuurt je ECU op en je krijgt hem "gefixed" retour. Een weg die onlangs nog door Camiel bewandeld is.
Ik weet overigens niet of een lege kat niet minder presteerd dan een bypass, vanwege zijn vorm en de flow, maar dat kan Sander beter vertellen/inschatten dan ik denk ik, Sander?
Andros schreefColonIemand die dat voor mijn wagen kan fixen? Mijn cat is hol en ik rij een tf
Gestuurd vanaf mijn fancy schmancy tablet ^^


camiel456 schreefColonIk heb de tank gevuld met Duitse 102 Benzine, dus dat wordt knallen op Zandvoort

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.