


mgf_stefke schreefColonAanwezig en ik neem eventueel Guido's plaats over
Rick kan je me de betalings gegevens doormailen
Mvg Stefan







hubertschilder schreefColonAch we betalen voor een hele dag en niet per run, dus als er tijd over is waarom niet lijkt me ?






Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.