BUTTON_TOPIC_LOCKED 109 berichten
Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door SundayOnline » za maart 02, 2013 1:05 pm

    Amen! ;)
  • Avatar gebruiker
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door amnon » za maart 02, 2013 4:35 pm

    Het kan me allemaal niets schelen, maar doe dan iets. Ik wil gewoon een meting, geen beker. Ik ga niet voor een wedstrijd element. Iedereen praat er maar over en zodra er iets opgezet wordt, worden er zoveel barrières opgeworpen met aanvullende complicaties en politiek geneuzel, dat het uiteindelijk niet door gaat. Dat is de verkeerde traditie hoor.
    Praatjes vullen geen gaatjes...
    Leer van de dingen die het verleden aangetoond hebben en haal de complicaties weg.
    Dan zul je zien dat het animo toeneemt.
    Amen i.d.d. :-/°
    Maar, mijn eerste intentie was de boel even wakker te schudden, want voor je het weet staan ze weer in de winterstalling en is er geen Dyno dag 2013 geweest en dat zou zonde zijn, toch?
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door Rick » za maart 02, 2013 8:06 pm

    Als je zo graag een meting wil, maak een afspraak bij een testbank!

    Er worden een hoop dingen georganiseerd en dit gebeurd allemaal in onze vrije tijd. We hebben het over de Dyno gehad en willen dit zeker in 2013 weer gaan organiseren. Als wij het organiseren zullen we naar Goes gaan en niet meer naar Geldermalsen, gezien onze ervaringen.

    Barrières en complicaties zijn er in mijn optiek niet. Helaas hebben we wel wat regels ingevoerd, zodat het forum niet voor de kosten opdraait omdat mensen wellicht niet komen. Dit is ook de reden waardoor het vorig jaar niet is doorgegaan, anders was je € 75,- tot € 100,- per persoon kwijt geweest. Lees ook eens de topics van voorgaande jaren door.

    Ga je gang als je het wil organiseren, alleen in Geldermalsen zul je denk ik een aantal mensen missen.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door Carl » za maart 02, 2013 11:41 pm

    Wat roept dit topic toch een hoop gevoelens op !
    Laten we iedereen even afkoelen en het weer wat leuker maken?

    Wat als we een poll organiseren over het tijdstip ?
    De grieken hebben het woord Demokratia lang geleden uitgevonden.

    De plaats is misschien en heikel punt. Als ik tussen de regels doorlees denk ik dat een middenweg een dyno in het voorjaar in Goes is.

    Als er één in Geldermalsen gehouden wordt in het voorjaar dan zal er in het najaar weinig animo in Goes zijn.
    Als er nu één in Goes gehouden wordt dan valt de noodzaak aan Geldermalsen in het najaar weg.
    Aan de andere kant is er nu zoveel geschreven dat het voorjaar al begonnen is en er dus vrij snel moet gewerkt worden om eea nog rond te krijgen.

    Het is duidelijk dat het nooit voor iedereen goed zal zijn en dat er dus hier en daar een druppel water n de wijn zal moeten.
    De overwinning zal niet zijn dat de dyno of in Goes of in Geldermalsen zal zijn, dat maakt niet uit.

    De énige echte overwinning zal zijn dat iedereen blij naar een dyno gaat, er veel inschrijvingen zijn en er achteraf een heel jaar gediscuteerd en geprobeerd wordt, en er uitgekeken wordt naar de volgende dyno omdat het verdorie spannend en interessant was!

    Vanaf nu negativiteit niet meer in dit topic? Afgesproken?
    Ik kijk écht uit naar een dyno met de vrienden van MGF.be !

    PS : de beker is maar een gimmick, een grapje dat voortleeft als traditie. De echte vreugde van de dyno komt over het bespreken van de resultaten en het genieten ervan tijdens de ritten, al dan niet solo of in groep.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door adaerts » zo maart 03, 2013 12:00 am

    Complimentendag was helaas gisteren maar als je iets doet, doe je het goed Carl. :lol: :lol: :lol:
    Positief blijven mensen en er het beste uithalen, hoe dan ook.
    En vooral ook dit jaar veel plezier beleven met je MGF of TF. :dancing))
  • Avatar gebruiker
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door amnon » zo maart 03, 2013 12:09 pm

    Tja, maar een poll over tijdstip, maar niet over de plaats is maar schijn demokratie...
    Volgens mij zijn er ook een aantal ontevreden over Goes, laten we dat niet vergeten.
    Goes of Geldermalsen had me normaliter niets kunnen schelen, maar zoals al eerder genoemd, je kunt het beste appels met appels vergelijken natuurlijk, dus wil je het liefst naar de laatst gebruikte bank om de verschillen te kunnen meten. Anders blijven er altijd andere zaken meespelen in de meting.
    En ik denk dat vooraf betalen nog steeds de beste stok achter de deur is om een dergelijke dag niet te laten stranden overigens.
    Maar ik vrees dat de kansen er voor 2013 niet beter op zijn geworden, er is dus geen beste keus meer zonder mensen voor het hoofd te stoten, dat kant toch niet ontkend worden.
    Je ziet, ik hou van een open discussie (zonder uitroeptekens) :wink:
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door Carl » ma maart 04, 2013 1:14 am

    Back on track.
    Thnx ! (met uitroepteken :-) )

    Ben akkoord met de visie op de voorgeschiedenis (Het "als-je-al-ergens-een-run-deed-kun-je-beter
    -ginder-verder" idee) , maar heb toch een beetje een bedenking bij Geldermalsen wegens geen enkele hint of tip voor betere resultaten, behalve dan "kom nog eens alleen terug en laat je kop hier flowen en porten - ik zal alles wel doen"

    Veel mensen hier zijn actief bezig met andere maps en zelf porten en flowen of ergens anders laten behandelen van koppen en dan begrijp ik best dat de uitleg "kom eens terug voor meer info" nogal vaag blijft en de verwachting niet invult.

    Ik heb zelf twee runs van Geldermalsen, één standaard vvc en één standaard vvc met cat bypass, en ik zou niet terugschrikken om m'n nieuwe setup eens terug onder de loep te laten nemen in Goes.

    Durft er iemand van mgf.be een initiatief nemen ? Wie steekt zijn handen in het vuur?
    Ik heb er geen probleem mee om te betalen bij reservatie - ben vorige keer onverwacht niet kunnen gaan en heb er geen probleem van gemaakt om mijn bijdrage toch te betalen ( waarvan akte :-) )
    Ieder initiatief, eender waar, kan alvast op mijn warm enthousiasme rekenen.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door SundayOnline » ma maart 04, 2013 8:35 am

    Helemaal mee eens Carl.. We moeten eens stoppen met al da gemiep op het forum over dit soort zaken.. Ben ik ook niet gewend hier en daarom ook wat minder actief..

    Maar... Waar we ook een dyno gaan doen ik ben present :D (mits de datum niet uitkomt natuurlijk)
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door adaerts » ma maart 04, 2013 11:09 am

    Carl, deze regel van jou herken ik over Geldermalsen: maar heb toch een beetje een bedenking bij Geldermalsen wegens geen enkele hint of tip voor betere resultaten, behalve dan "kom nog eens alleen terug en laat je kop hier flowen en porten - ik zal alles wel doen"
    Mijn TF160 haalde "slechts" 141 pk op de bank, hij adviseerde mij om de decat er onder uit te halen en dan maar eens terug te komen. Kostenplaatje werd niet over gesproken.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door RemcovanKuilenburg » ma maart 04, 2013 11:30 am

    Goed dan gaan wij naar Goes. Ik zal vanavond alles in gang zetten. Maar wie gaan er op de bank in Goes?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door Carl » ma maart 04, 2013 12:09 pm

    ik !
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    hubertschilder
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 109
    GeregistreerdCOLON vr nov 30, 2012 10:05 am
    WoonplaatsCOLON Monnickendam

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door hubertschilder » ma maart 04, 2013 1:49 pm

    Prima, Ik ben er! :D
    MGF Trophy 160, nr 17/55, Trophy Black
    Cold airfeed, Custom IAT sensor, ZandF stage1&2, Flowed head, Race camshaft
  • Avatar gebruiker
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door amnon » ma maart 04, 2013 3:02 pm

    Nou, huppekee, een hele sloot water bij de wijn, ik kom ook. (naar Goes, i.d.d.)

    Als er mensen zijn die geen verandering hebben gedaan sinds de run in Geldermalsen en ook naar Goes komen, dan is dat zeer welkom want dan weten we in elk geval waar we het over hebben :-)
    Ziet er naar uit dat het geen elfsteden tocht wordt, deze gaat vast door....
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door camiel456 » ma maart 04, 2013 5:28 pm

    Ik doe mee. thumbsup
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    Dyno dag 2013, meet je PK's en Nm's

    door SundayOnline » ma maart 04, 2013 6:53 pm

    Ik zou zeggen.. Plan een datum en ik ben erbij :D
BUTTON_TOPIC_LOCKED 109 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten