BUTTON_POST_REPLY 44 berichten
Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013
  • Welke maand deze rit?

    Poll eindigt op do maart 14, 2013 9:48 am

    Maart
    0
    Geen stemmen
    April
    0
    Geen stemmen
    Mei
    0
    Geen stemmen
    Juni
    0
    Geen stemmen
    Juli
    7
    64%
    Augustus
    4
    36%
    September
    0
    Geen stemmen
     
    Totaal aantal stemmenCOLON 11
  • Avatar gebruiker
    The_Ripper
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON di aug 07, 2012 10:22 am
    WoonplaatsCOLON Hendrik-Ido-Ambacht

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door The_Ripper » ma jul 01, 2013 2:05 pm

    Goede inpute Stefan! Ik zal met Tom gaan overleggen!
    MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
    Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen

    Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Andros » ma jul 01, 2013 6:14 pm

    Voorstelleke omdat het op zeer korte termijn is. We pakken een streek die redelijk goed bereikbaar is langs de kust, zetten daar met behulp van street view of een ijverig forumlid die ter plaatse wat plekken op kan zoeken een rit in elkaar en rijden zaterdag alsnog. De hele kust zoals de bedoeling gaat wat veel zijn, ik stel bv Zeeuws-Vlaanderen en een stuk Belgische kust voor. Als je een ritje pakt langs:

    - Retranchement
    - Cadzand
    - Nieuwvliet
    - Groede-strand
    - Boerenhol (gewoon om er te lachen en zotte foto's te trekken)
    - Breskens (promenade)
    - Nummer Eén (zie Boerenhol)
    - Eindje binnendoor naar Biervliet
    - IJzendijke
    - Turkeye
    - Oostburg
    - Eindje binnendoor naar Sluis

    In Sluis heb je een prachtig centrum met Belfort en terrasjes te over. Van daar de grens over en een tourtje ten noorden van Brugge naar Knokke voor de pan mosselen bij de pier. Is maar een ideetje wat ik snel even bij elkaar raap met google maps maar met het mooie weer wat komt moeten we zo'n tourtje eigenlijk door kunnen zetten. Als het zuiden te ver is voor sommigen kun je ook een prachttour houden over Walcheren, de Bevelanden en Schouwen-Duiveland. Met een zooi MG's over de Zeelandbrug levert ook mooie plaatjes op toch? Iemand voor? Lijstjestijd:

    Voor idee:

    - Andros
    De nachtspotter!
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door brusten » ma jul 01, 2013 6:18 pm

    super ik kom zeker af,wil jullie tegemoet komen maar waar? Breskens stoppen jullie daar dan even voor koffietje ofzo?
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door mgf_stefke » ma jul 01, 2013 9:55 pm

    Ik ben ook aanwezig ;-)
    0472770333
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Andros » ma jul 01, 2013 10:13 pm

    Fijn voor de animo maar ik wil graag een reactie op mijn voorstel. Als mensen andere ideeën hebben, graag laten weten dat ik even tijd heb om in de juiste omgeving een route te maken. En een beetje hulp van mensen die de omgeving beter kennen dan mij, graag ;)
    De nachtspotter!
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door mgf_stefke » di jul 02, 2013 9:56 pm

    Even een lijstje wie komt en welke route ?
    En zoals Andros zegt hoe gaan we bollen ?

    voor zaterdag ;06/07
    Aanwezig

    Mgf_stefke (stefan)
    Andros
    Brusten (Danny)

    ....
    Waar zijn de anderen?
    0472770333
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Andros » di jul 02, 2013 10:01 pm

    Ik wil zeker een rit maken zaterdag en zoals gezegd, een route maken is op zich te doen. Gaat wel een beetje blinde route worden omdat ik van googles kunsten uit moet gaan op deze korte termijn. Graag verneem ik reactie op mijn voorstel voor ik hier werk in ga steken. Wellicht heeft iemand anders een voorstel, bv iemand die de streek langs de kust kent en voor op wil rijden zodat we gewoon kunnen volgen. Iemand :) ?
    De nachtspotter!
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door brusten » di jul 02, 2013 10:11 pm

    vanaf zeeland tot knokke is voor mij geen probleem om voor te rijden
  • johnripke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON wo jul 03, 2013 11:09 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door johnripke » vr jul 05, 2013 12:37 am

    Gaat deze rit nog door? Dit is voor mij ook wel te behappen van uit Zwijndrecht(Nederland) en zou graag mee willen rijden indien niet te vroeg in de ochtend, moet nl. vrijdag tot 23:00 werken :cry:

    Overigens ben ik alleen afgelopen zondag naar het "BRITISH AUTOJUMBLE" in Waalwijk geweest op eigen gelegenheid, ik heb niet eerder deelgenomen aan events/ritten en weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.

    Maar aangezien het mooi weer wordt :whistle) zal het niet anders zijn dan genieten neem ik aan.
    MGF 2000 1.8i VVC - Anthracite
    MGF VVC Timeline
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Andros » vr jul 05, 2013 1:04 am

    Deze rit gaat zo te zien niet door omdat de organisator em niet af heeft. Omdat ik verder geen reactie heb gekregen op mijn eerder voorstel heb ik samen met Stefke een laatste voorstelletje voor komende zaterdag. Wij zouden dan met enkele mensen een avondrit willen rijden door westelijk Zeeuws-Vlaanderen en de omgeving Knokke. Ik stel voor om dan ergens af te spreken rond 18.00 in de omgeving Sluis, daar iets te gaan eten en dan zet ik nog snel een leuk ritje in elkaar om dit weekend toch van het weer te kunnen genieten. Wie interesse? Eventueel naderhand nog het nachtleven in, Stefke en ik weten nog wel een tof adresje :))) . Nu posten, dan kan ik morgenavond/zaterdag nog iets fixen :)
    De nachtspotter!
  • johnripke
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON wo jul 03, 2013 11:09 pm
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door johnripke » vr jul 05, 2013 1:31 am

    Misschien een idee!

    veel mensen hebben tegenwoordig een smartphone, om ritten te maken zou je dit ook kunnen doen via de app "Waze".

    Je kan in "Waze" een groep of groepen aanmaken(zelf heb ik 4 groepen aangemaakt, nl. MGF Benelux, Cabriolet Drechtsteden en MGF Zuid-Holland, MGF Nederland aangemaakt sinds kort), het is een Social Media app, dus kan je verbinden met Twitter/Facebook overigens is dit niet nodig.

    In "Waze" kan je ritten naar personen verzenden per mail, bericht, facebook en nog meer, vooral deze optie is makkelijk lijkt mij om ritten te delen en met zijn allen te bekijken bewerken waar nodig.

    Bekijk de app eens en wellicht is dit te gebruiken.
    MGF 2000 1.8i VVC - Anthracite
    MGF VVC Timeline
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Carl » vr jul 19, 2013 5:22 pm

    En is dit doorgegaan?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Andros » vr jul 19, 2013 5:33 pm

    Nope, nergens reactie gehad dus helaas niet :(
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Rit langs kust NH, ZH en Zeeland 6 juli 2013

    door Carl » vr jul 19, 2013 5:39 pm

    zonde, leek wel leuk, maar niet combineerbaar met vakantie in oostenrijk....
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
BUTTON_POST_REPLY 44 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten