hubertschilder schreefColonJammer, het was leuk geweest om wat competitie te hebben in soortgelijke auto's.
Misschien eens een keer met vrij rijden op assen, daar gaan we ook wel eens heen.
Je moest toch race licentie hebben op spa?

hubertschilder schreefColonJammer, het was leuk geweest om wat competitie te hebben in soortgelijke auto's.
Misschien eens een keer met vrij rijden op assen, daar gaan we ook wel eens heen.



The_Ripper schreefColonAmnon, als student ben ik financieel niet in de gelegenheid om met mijn eigen auto mee te doen, maar een rondje met je meerijden zou geen overbodige luxe zijn, en ik heb zelf een helm








Carl schreefColonToen je het over rijden op ijs had ging er een belletje rinkelen, want dat is precies de klacht!
Thanks voor de tip !
(Bij MK1 is de aansturing van de km teller gewoon met een kabel en wordt de speedpulse in de KM-teller gegenereerd, dus het zoekpad is lichtjes anders, maar eigenlijk komt het op hetzelfde neer )






Dinsdag 2 Juli wordt het nu

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.