

Sander schreefColonBouw je een VVC blok in een mpi mis je de toeterenteller
Sander schreefColon@Erik, hoe groot is mijn probleem als ik mijn F zou willen uitvoeren naar België bij een eventuele verhuis ?

schrokke schreefColonDaar zijn oplossingen voor, te koop bij mega squirt of voor een electronica man zoals S....makkelijk zelf te produceren. Het is vooral bekend bij MGB eigenaars die overgestapt zijn van hun contaktpunt ontsteking naar een EDIS4 ontsteking.
schrokke schreefColonIk denk dat het eigenlijk een voordeel zou kunnen worden. Kitcars bv worden na het tunen in België eerst uitgevoerd naar Nederland om daar dan een goedkeuring te krijgen met de ombouw van remmen -motor en bredere wielen. Kortom, al die dingen die in België verboden zijn. Daarna worden ze terug ingevoerd en krijgen ze hier een appart PVG nummer waarop de aanpassingen vermeld staan. Ze kunnen hier dan niet meer afgekeurd worden omdat de remmen verzwaard zijn of de motor zwaar opgevoerd is en er andere bandmaten opstaan.
In principe kan je mits de nodige in Nederland opgestelde documenten van uw up-grade's een unieke MGF in België op de weg zetten.




Sander schreefColonMoet je aan je monteur vragen...
Lijkt me nogal een probleem omdat pook, stuur, koppeling, koeling enz anders zijn.

schrokke schreefColonSander schreefColon@Erik, hoe groot is mijn probleem als ik mijn F zou willen uitvoeren naar België bij een eventuele verhuis ?
Ik denk dat het eigenlijk een voordeel zou kunnen worden. Kitcars bv worden na het tunen in België eerst uitgevoerd naar Nederland om daar dan een goedkeuring te krijgen met de ombouw van remmen -motor en bredere wielen. Kortom, al die dingen die in België verboden zijn. Daarna worden ze terug ingevoerd en krijgen ze hier een appart PVG nummer waarop de aanpassingen vermeld staan. Ze kunnen hier dan niet meer afgekeurd worden omdat de remmen verzwaard zijn of de motor zwaar opgevoerd is en er andere bandmaten opstaan.
In principe kan je mits de nodige in Nederland opgestelde documenten van uw up-grade's een unieke MGF in België op de weg zetten.


ovi schreefColonHopelijk heeft Erik een punt dat hij zegt dat er een speciale procedure voor MG is want het verhaal van Schrokke klopt zeker voor kitcars niet!![]()

ErikB schreefColonovi schreefColonHopelijk heeft Erik een punt dat hij zegt dat er een speciale procedure voor MG is want het verhaal van Schrokke klopt zeker voor kitcars niet!![]()
aub: http://www.federauto.be/01/MyDocuments/ ... attest.pdf



Sander schreefColonschrokke schreefColonDaar zijn oplossingen voor, te koop bij mega squirt of voor een electronica man zoals S....makkelijk zelf te produceren. Het is vooral bekend bij MGB eigenaars die overgestapt zijn van hun contaktpunt ontsteking naar een EDIS4 ontsteking.
Ik bedoel dat de toerentellen van een VVC later in het rood gaat. Een detail maar ik heb hem toch aangepast op mijn MPi



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.