door luigi1515 » di jul 31, 2012 12:56 pm
Op dit moment ben ik op kamp en heb ik weinig tijd. De MG's mogen tussen 18:00 en 18:45 arriveren. Ik ben zelf al om 17:00 daar om een en ander op te bouwen met wat mensen. Aanmeldingen heb ik niet geteld, maar als het weer goed is (dus geen regen), dan verwachten we tussen de 100 en 150 motoren + cabrio's. Enkele cabrio's waarvan ik aanmeldingen heb: Viper, Lotus Elise, Lotus Super Seven, Porsche, Triump, MG's en wie weet wat misschien nog gaat komen. Is ook voor ons een verrassing daar inschrijven niet verplicht is. Eventuele vragen kunnen jullie gewoon blijven stellen, ik probeer zo snel mogelijk te reageren!