En Bruno, hoeveel kost die phoenix? En wat kost die flexpipe van jou Sander? Dies al een tijdje stuk en op sterven na dood, vandaar dat coole geluid






Zjagoewar schreefColonGenoeg gebromd en gegromd! Is er iemand die mijn uitlaat gehoord heeft?? Als je spreekt van een dof geluid denk ik dat ik toch de winnaar ben. Als je in de wagen zit geeft het de indruk dat je twee K&N-s hebt zitten.![]()
Iig ik vind het zelf niet slecht en nog doenbaar.







Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.