Sander schreefColonBruno schreefColonAl eens ooit een Toyo gezien op een Ralleywagen of F1??
Should I say more ?
Nee maar die dingen liggen wel af-fabriek op de Donkervoort D8, need I say more![]()
![]()
Nog even dit in de kantlijn, een Donkervoort is eigenlijk maar een veredelde Lotus 7 of nog een andere uitvoering als bijvoorbeeld een Dax.
Op zich zeer pittige en oer snelle wagentjes, die het van hun gewicht moeten hebben, maar om nu te zeggen dat een Donkervoort DE referentie is
Anyway, dit is eigenlijk een beetje off-topic van het gegeven, en ik denk dat Zion's keuze al lang gemaakt is.
Daarenboven denk ik dat we eigenlijk allemaal het zelfde gedacht over deze bandenhistorie hebben , maar het allemaal anders nuanceren.
In ieder geval, af en toe wat animo op het forum mag wel.

??
