



metjel schreefColon:lol: Alle gekheid op een stokje. Het kippengaas onder de auto, los of als raamwerk is de enige goeie, goedkope simpele en permanente oplossing. Alleen niet vergeten weg te pakken bij het weg rijden.
Waarschijnlijk werkt dit omdat het ook een amoniak geur afgeeft maar doe mij toch maar die kippegaas. 


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.