




Indien iemand belangstelling heeft wil ik per p.b. uitleg geven hoe te felsen, ik omschrijf het bewust niet op het forum om personen op gedachte te brengen het zelf te doen terwijl zij enige tolerantie toelaten.
Mooi dat het gelukt is, maar ik vertrouw me er zelf niet aan. Laat mij maar gewoon een bestelling plaatsen, stuk veiliger. Wel gaaf dat het je gelukt is!








Carl schreefColon



brusten schreefColonzou je nu voor die prijs nog zelf willen zitten prutsen met alle gevolgen vandien
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.