Ik denk dat als je de auto ziet je wel anders denkt

De hele voorkant ligt in elkaar, alles is krom en scheef, raam is kapot
de raamomlijstings balken zijn ook helemaal scheef (het dak kan niet meer sluiten).
Deuren ontwricht en scheef, achterbumper kapot en het linker achterscherm is kapot
En dan nog maar te zwijgen over alle krassen en overige deuken.
De garage gaf m'n auto niet eens 1% kans
En mn audio moest ik er uit halen, omdat de auto niet binnen of overdekt staat en het dak en de deuren niet meer sluiten.
Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.