BUTTON_POST_REPLY 36 berichten
Aanrijding
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Aanrijding

    door ovi » di okt 18, 2011 9:46 am

    Yep, niet te vlug toegeven! :thumbsup:
    Heb vorige maand met mijn camper een ongeval gehad en heel veel schade! :( Ook hier ben ik al een paar weken aant bekvechten met de expert maar ondertussen tot een overeenkomst gekomen! :wink: Ze hebben niet liever dat iedereen meteen ja zegt maar zo werkt het dus niet! :no:
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Aanrijding

    door RemcovanKuilenburg » di okt 18, 2011 12:06 pm

    Onzin dat er niets met de waarde zou gebeuren. Het is een opwaardering van je auto wat ook een meerwaarde zal geven. Als je dit kan aantonen zal je auto meer waard zijn en zal hij minder snel total loss verklaard gaan worden. Je gaat er al vanuit dat hij total loss is dus ga je de spullen er alvast uitslopen. Je kan altijd de deal met de verzekering maken dat als hij total loss verklaard word dat je spullen er uit mag halen. Radio, speakers etc.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: Aanrijding

    door D.B.C. » wo okt 19, 2011 2:03 pm

    Ik denk dat als je de auto ziet je wel anders denkt ;)
    De hele voorkant ligt in elkaar, alles is krom en scheef, raam is kapot
    de raamomlijstings balken zijn ook helemaal scheef (het dak kan niet meer sluiten).
    Deuren ontwricht en scheef, achterbumper kapot en het linker achterscherm is kapot
    En dan nog maar te zwijgen over alle krassen en overige deuken.

    De garage gaf m'n auto niet eens 1% kans

    En mn audio moest ik er uit halen, omdat de auto niet binnen of overdekt staat en het dak en de deuren niet meer sluiten.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Ian
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1246
    GeregistreerdCOLON di apr 15, 2008 6:13 pm
    WoonplaatsCOLON Schilde

    Re: Aanrijding

    door Ian » do okt 20, 2011 6:51 pm

    Ai ai ai, ook juist accident met de mg gehad (staat in show my ride thread). Niet zo erg als jouwe, maar toch.. :(
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: Aanrijding

    door D.B.C. » vr nov 04, 2011 4:58 pm

    Expertise is geweest en de dagwaarde is 4000 euro.
    Het wrak word opgekocht voor 660 euro. Nu maar hopen dat het snel afgehandeld word en kan ik snel weer MG rijden.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • Steffie
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 353
    GeregistreerdCOLON ma apr 20, 2009 11:07 am
    WoonplaatsCOLON Zwijndrecht (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Aanrijding

    door Steffie » ma nov 07, 2011 5:17 pm

    Dagwaarde valt me niet eens tegen. Sterkte en succes met een nieuwe zoeken!

    Blijkt toch de waarde van een goede verzekering!! Helaas ben ik in de vangrail beland http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=10&t=12209#. Schade ruim € 9.000,00. Ik mag hem volledig laten repareren. Auto is nog lang nie klaar maar de centjes staan al op de rekening van het schadebedrijf!
    MG F 1.8 Abingdon Helemaal strak gemaakt en opnieuw gespoten!
    Blue Flame Performance Exhaust
    Nieuw setje glimmend walnoot
    52mm Throttle Body + K&N
    Mooi nieuw strak kapje. kleur creme! met dank aan Hame
BUTTON_POST_REPLY 36 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten