Zo, vandaag een hele namiddag de ZS gepoetst en afgeleverd.
Ik moet echt zeggen dat het een juweel blijft deze ZS, zeker met zwarte velgen.
Anyway, het goede nieuws is dat het een wagen blijft die onder de 8 on track vlag blijft rijden (zelfs de 8-on track reklame blijft erop), maar dat hij gewoon van eigenaar is gewisseld. Het leuke is dat we er af en toe nog mee mogen rijden op track indien we willen. Anders gezegd, we hebben er een piloot bij en de ZS komt daadwerkelijk op track (brengt het totaal "eight on track" wagens wel degelijk op 4)
Proficiat Maxime met je aanwinst !!

