BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bart-K » wo sep 21, 2011 5:33 pm

    Idem.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Andros » wo sep 21, 2011 6:08 pm

    Nog een lonesome cowboy hier :)
    De nachtspotter!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » wo sep 21, 2011 6:45 pm

    We voorzien voor de mensen die langskomen die dag GRATIS belegde broodjes, en drank en heel veel kijk en "luisterplezier". MGF.be en het raceteam zullen aanwezig zijn met een regalia stand, waar clubkledij en dergelijke te koop zal zijn. Uiteraard is er ook voldoende mogelijkheid om in racesfeer en met drankje in de hand, te socialisen met andere gelijkgezinden. T'wordt een drukke circuitdag, dus zullen er veel knappe bolides van heel dichtbij te bekijken zijn.

    Maar er is meer


    We hebben besloten wegens de grote belangstelling van mgf.be leden en andere symphatisanten, de mogelijkheid aan te bieden op een sessie circuittaxi. Jammer genoeg is dit niet gratis. De prijs bedraagt 10 euro/dag voor de toegang op het circuit zelf, dat dient betaald te worden aan Zolder zelf, als je dus mee rijdt. Per sessie komt daar dan 25 euro bovenop. Een sessie omvat 4 rondes waarvan 2 snelle rondes en duurt dus een 9 tal minuten.
    Geintereseerden kunnen zich hiervoor hier melden, want uiteraard is de tijd hiervoor niet onbeperkt. We zullen dan ook een planning hiervoor moeten opmaken en geintereseerden krijgen een bericht wanneer hun sessie zal plaatsvinden die dag. Binnen de niet-mgf.be leden zijn er al een 10-tal aanmeldingen tot nu toe. We hebben de volledige zondag desnoods om deze sessies af te werken.
    De 25 euro dient om de sessie op circuit mee te bekostigen en is uiteraard een soort van sponsoring voor het raceteam. Helm wordt voorzien en is verplicht. Mensen die zelf een helm hebben kunnen deze uiteraard ook gebruiken.
    Bij voorbaat bedankt aan zij die mee willen rijden en het raceteam daardoor sponsoren.

    mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    -
    -
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper
    - Rick
    - Sander
    - Bert
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Stephen (ov)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » wo sep 21, 2011 7:11 pm

    We voorzien voor de mensen die langskomen die dag GRATIS belegde broodjes, en drank en heel veel kijk en "luisterplezier". MGF.be en het raceteam zullen aanwezig zijn met een regalia stand, waar clubkledij en dergelijke te koop zal zijn. Uiteraard is er ook voldoende mogelijkheid om in racesfeer en met drankje in de hand, te socialisen met andere gelijkgezinden. T'wordt een drukke circuitdag, dus zullen er veel knappe bolides van heel dichtbij te bekijken zijn.

    Maar er is meer


    We hebben besloten wegens de grote belangstelling van mgf.be leden en andere symphatisanten, de mogelijkheid aan te bieden op een sessie circuittaxi. Jammer genoeg is dit niet gratis. De prijs bedraagt 10 euro/dag voor de toegang op het circuit zelf, dat dient betaald te worden aan Zolder zelf, als je dus mee rijdt. Per sessie komt daar dan 25 euro bovenop. Een sessie omvat 4 rondes waarvan 2 snelle rondes en duurt dus een 9 tal minuten.
    Geintereseerden kunnen zich hiervoor hier melden, want uiteraard is de tijd hiervoor niet onbeperkt. We zullen dan ook een planning hiervoor moeten opmaken en geintereseerden krijgen een bericht wanneer hun sessie zal plaatsvinden die dag. Binnen de niet-mgf.be leden zijn er al een 10-tal aanmeldingen tot nu toe. We hebben de volledige zondag desnoods om deze sessies af te werken.
    De 25 euro dient om de sessie op circuit mee te bekostigen en is uiteraard een soort van sponsoring voor het raceteam. Helm wordt voorzien en is verplicht. Mensen die zelf een helm hebben kunnen deze uiteraard ook gebruiken.
    Bij voorbaat bedankt aan zij die mee willen rijden en het raceteam daarmee sponsoren.

    mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    -
    -
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper
    - Rick
    - Sander
    - Bert
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Stephen (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door etienne » wo sep 21, 2011 7:48 pm

    zo te zien wordt het een prachtig event .. balen dat ik moet werken zeg was graag mee gegaan met de circuittaxi :(
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo sep 21, 2011 9:00 pm

    Het event krijgt beetje per beetje meer vorm. we laten jullie de komende dagen meer info betreffende het programma. Zoals reeds aangegeven door Bruno, staat dit event open voor niet mgf.be members. Vooraf even aanmelden (en aanwezig zijn) is de boodschap.

    gr
  • knarf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 31
    GeregistreerdCOLON do jun 14, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON boom

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door knarf » do sep 22, 2011 4:48 pm

    Ik zal er ook bij zij grtz.
    Mg tf 135 tahiti blue crome pack
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door LEBLAR » do sep 22, 2011 5:40 pm

    Zoals gisteren al tegen Bruno gezegd; Ik ga mijn best doen erbij te kunnen zijn maar durf nu nog niks toe te zeggen..

    Overigens Bruno (12 personen). Is dat een gevalletje van extreem plotselinge gezins uitbreiding :wink: :wink:
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » do sep 22, 2011 6:11 pm

    Gezien de grote interesse voorzien we het event te laten plaatsvinden tussen 12 en 18 u (ipv 13u-16u)

    We voorzien voor de mensen die langskomen die dag GRATIS belegde broodjes, en drank en heel veel kijk en "luisterplezier". MGF.be en het raceteam zullen aanwezig zijn met een regalia stand, waar clubkledij en dergelijke te koop zal zijn. Uiteraard is er ook voldoende mogelijkheid om in racesfeer en met drankje in de hand, te socialisen met andere gelijkgezinden. T'wordt een drukke circuitdag, dus zullen er veel knappe bolides van heel dichtbij te bekijken zijn.

    Maar er is meer


    We hebben besloten wegens de grote belangstelling van mgf.be leden en andere symphatisanten, de mogelijkheid aan te bieden op een sessie circuittaxi. Jammer genoeg is dit niet gratis. De prijs bedraagt 10 euro/dag voor de toegang op het circuit zelf, dat dient betaald te worden aan Zolder zelf, als je dus mee rijdt. Per sessie komt daar dan 25 euro bovenop. Een sessie omvat 4 rondes waarvan 2 snelle rondes en duurt dus een 9 tal minuten.
    Geintereseerden kunnen zich hiervoor hier melden, want uiteraard is de tijd hiervoor niet onbeperkt. We zullen dan ook een planning hiervoor moeten opmaken en geintereseerden krijgen een bericht wanneer hun sessie zal plaatsvinden die dag. Binnen de niet-mgf.be leden zijn er al een 10-tal aanmeldingen tot nu toe. We hebben de volledige zondag desnoods om deze sessies af te werken.
    De 25 euro dient om de sessie op circuit mee te bekostigen en is uiteraard een soort van sponsoring voor het raceteam. Helm wordt voorzien en is verplicht. Mensen die zelf een helm hebben kunnen deze uiteraard ook gebruiken.
    Bij voorbaat bedankt aan zij die mee willen rijden en het raceteam daarmee sponsoren.

    mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    -
    -
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick
    - Sander
    - Bert
    - knarf (1 pers)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Stephen (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
  • Stephen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 295
    GeregistreerdCOLON wo aug 13, 2008 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Lochristi - O-VL - België

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Stephen » do sep 22, 2011 11:39 pm

    Vrij weekend definitief dus graag ben ik er bij :)
    Ook van de circuittaxi maak ik graag gebruik :)
    Maar hoe zit het met dat fameuze "brevet" voor zolder? Niet nodig bij zo'n circuittaxi?


    mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    -
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick
    - Sander
    - Bert
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
    30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
    28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
    10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180 (Daily)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » do sep 22, 2011 11:41 pm

    Bedankt Stephen, om de mgf.be spits af te bijten in de circuittaxi. Nee een brevet is niet nodig. Een helm en bandje "toegang tot de omloop" wel, maar daar zorgen wij wel voor.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » vr sep 23, 2011 8:57 am

    Bruno schreefColonEr komen ook heel wat niet-MGF.be'ers, dus wordt het gezellig druk. :thumbsup:
    Anyway : AAN DE DEELNEMERS : Kunnen jullie zeggen of jullie vermoedelijk alleen of met 2 komen, kwestie van niet voor verassingen te komen staan wat de catering betreft.


    Mogen kinderen jonger dan 16 jaar in de pits?
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Rick » vr sep 23, 2011 9:55 am

    Vrij weekend definitief dus graag ben ik er bij :)
    Ook van de circuittaxi maak ik graag gebruik :)
    Maar hoe zit het met dat fameuze "brevet" voor zolder? Niet nodig bij zo'n circuittaxi?


    mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    - Rick
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander
    - Bert
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door RemcovanKuilenburg » vr sep 23, 2011 12:32 pm

    Hey Rick gezellig dat je er ook kan zijn. Gaat leuk worden.

    In de taxi ga je natuurlijk niet zelf rijden. Je mag naast de bestuurder, zal Bruno zijn aangezien het een RHD auto is en Jos nog niet wil rijden daarin. Maar je zit dus aan de linker kant en je gaat een paar laps mee. Neem je plakstuur mee en het lijkt net of je zelf aan het rijden bent.

    mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    - Rick
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander
    - Bert
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » vr sep 23, 2011 3:14 pm

    ovi schreefColonMogen kinderen jonger dan 16 jaar in de pits?


    ik denk van wel, maar voor de zekerheid laat ik het definitief antwoord voor Erik of Bruno
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten