

ttdesign6 schreefColonEven op Andros wachten, anders doen we het gewoon wat eerder![]()
@Benny, 10 auto's? Tot nu toe zijn het er 4Mochten het er meer worden regel ik wel even een parkerplek in de buurt









Het is wel de bedoeling om ergens in het midden van de rit te stoppen bij een tent om wat te gaan eten enz...dus van te voren kan je misschien beter een broodje gehaktbal kaufen 





Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.