door Nem58 » di nov 22, 2011 5:00 pm
Dankjewel ... maar het blijft een raar gevoel om straks F-loos te zijn.
De auto is onder voorbehoud verkocht aan een niet-bekende. Wel heb ik het idee dat de nieuwe eigenaar een liefhebber is en daar ben ik heel blij mee.
De nieuwe eigenaar zal ik ook zeker verwijzen naar dit mooie forum (waar ik overigens ook nog steeds op blijf kijken hoor!).
uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.