Maar in dit geval dus eerst de leiding die direct op het expansievaatje zit ontluchten?
Daarna de boel bij de slave ontluchten?




Kachel schreefColonJa, ik heb de remmerij ook ontlucht en dat ging goed![]()
Maar in dit geval dus eerst de leiding die direct op het expansievaatje zit ontluchten?
Daarna de boel bij de slave ontluchten?

etienne schreefColonik heb het systeem na soort gelijke reparatie ontlucht met zo,n simpel remontluchtings apparaatje wat bij iedere automatrialenzaak verkrijgbaar is en dat ging heel goed druk op het systeem zetten en ontluchten bij de slavecilinder... one men can do the job![]()








Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.