door Bruno » za jun 18, 2011 8:53 pm
Inderdaad, t'was kalm op Zolder, dat zijn we niet gewend, zeker niet voor een zaterdag. Geen races gezien, wel wat kunnen testen.
Weer de tijden wat verscherpt, en continu snelle ronden in de eerste stint.
In de namiddag was het iets drukker, wat resulteerde in heel wat leuke inhaalmanoeuvres van de gele ZR. We waren volgens mij echt wel bij de snellere wagens als ik het percentage inhalen/ingehaald worden, vergelijk. Snelle rondetijden zetten was er door het iets drukkere verkeer uiteraard minder bij, maar de fun was dus wel des te groter.
Weer wat supporters mogen begroeten, wat altijd leuk is. Bedankt voor het bezoek, en team, wederom bedankt voor de hulp !!!
Hop naar de volgende trackday in Juli ! De wedstrijddrang wordt trouwens heel groot nu, dus daar gaan we ook iets aan doen in de nabije toekomst.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer