



LEBLAR schreefColon:wink: Gefeliciteerd met de zwaarste MPI van Nederland


Tandi schreefColonBlijft toch raar !Voor de wegenbelasting maakt die paar kilo zwaarder ook niets uit.
Het tarief dat je nu betaalt is vanaf 1051 tm 1150 kg.

ttdesign6 schreefColonNet terug van het RDW. De uitslag is precies anders uitgevallen dan ik verwacht had. Het blijft namelijk dat hij meer dan 1110kg weegt![]()




BlackFox schreefColon;)
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=421191
Kans zit erin dat een F wel eens veel zwaarder zou kunnen zijn dan wat we altijd gedacht hebben....



ttdesign6 schreefColon... Het blijft namelijk dat hij meer dan 1110kg weegt![]()
.....
Ik zag trouwens onder het typeplaatje onder de voorklep dat er op stond: Limited Edition of zoiets, heeft elke F/TF dit?

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.