BUTTON_POST_REPLY 38 berichten
Vernieuwing en veranderingen op het forum.
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Tukker » zo sep 11, 2011 12:00 pm

    Geen problemen mee,

    Als nadeel zie ik dat deze topics dus niet door bv. google worden gevonden. De "how to" kan wel een leden werver zijn. :idea:



    :idea: Ik zou wel graag een agenda zien waar alle (MG) events die er zijn worden vermeld. (jaar kalender)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door wimk » zo sep 11, 2011 12:53 pm

    :thumbsup:
    Tukker schreefColonAls nadeel zie ik dat deze topics dus niet door bv. google worden gevonden. De "how to" kan wel een leden werver zijn. :idea:
    )


    Dan wel de how-to topics, maar de inhoud allen voor leden ? (ik weet niet of dat technisch haalbaar is)

    succes !
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door RemcovanKuilenburg » di apr 17, 2012 1:10 am

    Zoals jullie kunnen zien zijn er weer een paar aanpassingen geweest op het forum. Er is een Sponsors gedeelte gekomen met daarin Brown & Gammons als hoofd sponsor en Meguiar's als sponsor. Zij betalen ons forum en vooral het Mequiar's gedeelte is leuk om je poets tips met elkaar te delen. Verder zijn de group buys van afgelopen jaren hier in opgenomen. Eind van het jaar mogen wij spullen bestellen bij Meguiar's. Een deel van de opbrengst is voor het Forum.

    Verder staat er tegenwoordig het Club shop gedeelte bij. Voor de clubkleding gaan wij nieuw leven inblazen en binnenkort meer hier over. Geef daar ook eens aan wat jullie leuk lijkt om in de shop te kunnen kopen. Met de verkoop van bijvoorbeeld Kleding maken wij een heel klein beetje winst wederom voor het forum.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door RemcovanKuilenburg » do okt 04, 2012 11:11 am

    Wellicht hebben jullie het al gelezen over het idee van luigi1515. Het leek hem leuk en zinvol om in het te koop gedeelte een NON MG stukje te zetten. Hier kan je dan ook niet MG gerelateerde spullen verkopen zoals telefoons, TV meubels etc.

    Net zoals het onderdelen stuk zal indien er niets mee gebeurd deze automatisch gewist worden. Dus je moet wel actief wat er mee doen.

    Het is niet de bedoeling om spullen te verkopen waarvan de herkomst niet duidelijk is. Lees gestolen. Indien dit het geval is zal de posting er gelijk van afgehaald worden en de gene die het geplaatst heeft krijgt een waarschuwing.

    Heel veel succes en plezier met de verkoop van NON MG spullen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door luigi1515 » wo okt 10, 2012 5:01 pm

    Op dit moment, tegen mijn verwachting, nog niet gek veel animo van leden om spullen te plaatsen. Maar wie weet gaat dat nog komen :wink:
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Andros » wo okt 10, 2012 6:15 pm

    Tja, ik heb dan ook weinig rommel waar ik vanaf wil ;)
    De nachtspotter!
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door luigi1515 » wo okt 10, 2012 6:22 pm

    Weinig rommel, of weinig rommel waar je vanaf wil :wink: ?
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Andros » wo okt 10, 2012 8:07 pm

    Dat laatste ;)
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 38 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten