






Sander schreefColonEn Bruno, jouw koplampen waren voor mij de inspiratie om toch maar over te stappen van BRG naar glanzend zwart;

Sander schreefColonErik heeft toch rode reflectoren ?





Bruno schreefColondit wil zeggen : 3 schroeven onder de bumper, 2 in elke wielkast, 2 grote bouten achter de knipperlichten en dan de bouten losvijzen om de licht-units te demonteren. De spanplaatjes van de lampen klikken (en zien dat het glas niet op de grond valt ) en dan kan je de spiegel beginnen bewerken. Werkje van niets !
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.