


Johan schreefColonPas wel op dat de schokbrekers niet TE hard staan. Ik meen me e herinneren dat een aantal auto's hierdoor ergens iets losscheurden, ik weet alleen niet meer precies hoe en wat.











Bruno schreefColonWat is de druk op je systeem (ophanging) ? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit het gevoel gehad wat je omschrijft als trillingen etc. Sterker nog voor een cabrio vind ik de F/TF zeer stijf.
check even tabel in onderstaande lijst :
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/body/index.htm
Niet verkeerd toch voor een cabrio van '95

RemcovanKuilenburg schreefColonEn dat het aan de wangen van de Toyo's zou liggen is kul. Ik heb toyo's en nergens last van.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.