Beetje off-topic vind je niet.........


Carl schreefColonQED


?? 


Murphy schreefColonIk heb in een ver verleden eens over de schouder meegekeken bij het reviseren van "wisselstroom" DYNAMO'sen merkte op dat slechts de borstels werden vervangen.
Ik moet zeggen dat door de (vele) jaren heen het vertrouwen in de mensheid wel wat deuken heeft opgelopen en er daarom wellicht vanuit ben gegaan dat deze praktijk standaard is.
Overigens het bedrijf wat gespecialiseerd was in deze business bestaat niet meer.
Misschien weten we nu waarom![]()




Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.