Nee, belasting betalen ELKE keer als een tweedehands auto doorverkocht wordt, das lekker....
Nog een keer, daar word je in Belgie niet vrolijk van als je denkt duurdere auto's te gaan rijden, voorbeeld: je koopt en BMW 7 serie van een paar jaar oud voor € 8000,- en moet vervolgens iets meer dan € 2000,- bijlappen om hem te mogen rijden. Als je elke keer dat een auto doorverkocht word bij elkaar opteld zit je zo aan het totale BPM bedrag dat mensen in Nederland betalen. En mensen rekenen dat bedrag ook door in hun verkoop prijs, dus hij is wel goedkoper maar met je nieuwe auto ben je weer de klos.




