? of is dat teveel moeite want ik heb wel interesse in die hydrosupensionpomp ... als ik die mee laat bestellen dan krijg ik denk ik ook op die pomp10 % korting dat scheelt wel ...

? of is dat teveel moeite 


etienne schreefColonzou het ook mogelijk zijn om evt andere dingen mee te bestellen? of is dat teveel moeite
![]()
want ik heb wel interesse in die hydrosupensionpomp ... als ik die mee laat bestellen dan krijg ik denk ik ook op die pomp10 % korting dat scheelt wel ...




Bruno schreefColonom transportkosten etc. uit te sparen ?

Bruno schreefColon wat ik niet begrijp is dat iedereen plots andere dingen nodig heeft van B&G, terwijl ze onlangs in Houten stonden, en op voorhand iedereen de vraag stuurde of er niks nodig was.

ErikB schreefColonBruno schreefColonom transportkosten etc. uit te sparen ?
Inderdaad, toen ook nog 17,5% VAT ipv. de huidige 20%


Bruno schreefColonGoed initiatief, maar wat ik niet begrijp is dat iedereen plots andere dingen nodig heeft van B&G, terwijl ze onlangs in Houten stonden, en op voorhand iedereen de vraag stuurde of er niks nodig was. Vanuit dit forum was er toen geen reaktie, een gemiste kans toch, om transportkosten etc. uit te sparen ?

etienne schreefColonBruno schreefColonGoed initiatief, maar wat ik niet begrijp is dat iedereen plots andere dingen nodig heeft van B&G, terwijl ze onlangs in Houten stonden, en op voorhand iedereen de vraag stuurde of er niks nodig was. Vanuit dit forum was er toen geen reaktie, een gemiste kans toch, om transportkosten etc. uit te sparen ?
dat is zeker een gemiste kans ...heb ik waarschijnlijk helemaal over het hoofd gezien.. maar ik wacht wel even af .. wie weet staan ze in april ook wel op de beurs in essen

BlackFox schreefColonVoor de pins ga ik het nogmaals zeggen. Als je een volledig setje van 4 wilt ben je mogelijks goedkoper af bij Mike Satur, daar loopt momenteel een promotie



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.