Heel engels is de vormgeving ook niet meer, dat denk ik ook. Komt echter het meest door verlies van bolle vormen en het feit dat de vormgeving nog niet aanlsuit bij andere producten. Met de Mg3 erbij moet dat gaan verbeter en let bij de 6 overigers eens goed op de achterlichten. Ik zeg Mg Zt stijl
Over het interieur kunnen we wel kort zijn. Dat had wat meer Engelse klasse mogen uitstralen. Ik heb het niet in het echt gezien, dus of het interieur kwalitatief goed is heb ik niet zelf kunnen concluderen. Ik praat dan alleen vanuit styling oogpunt.
Goed rijden is positief zeggen de journalisten, dus laat maar komen dat nieuwe MG!
Dan zien we vast en zeker over enige tijd ook een echte sportauto!



