


RemcovanKuilenburg schreefColonDe lijst is aardig aan het groeien. Leuk dat je mee gaat Leblar.




Rick schreefColonIk dacht dat er uiteindelijk 24 wagens waren.


RemcovanKuilenburg schreefColonHet enige verschil met vorig jaar is dat er een kleine bijdrage gevraagd gaat worden om mee te doen. Het zal zeker niet hoog zijn. Maar er komt weer een schild zoals vorig jaar.





RemcovanKuilenburg schreefColonNee dat is te lastig om door het verkeer te gaan. Volgens mij hadden wij ze in drie groepjes verdeeld. Maar als er nog meer komen dan gaan we nog meer groepjes maken. Het is geen wedstrijd gewoon lekker achter elkaar aan tuffen en je road book in de gaten houden. Deze is heel gemakkelijk met foto's van een verkeerspunt en een aanwijzing waar je naar toe moet gaan. toch reden een aantal mensen fout en gaat door het hele Gooi. De route zal deze keer met minder stops zijn en langere stukken. Vorig jaar was even uitproberen en Rick en ik moesten aardig doortrappen met de F om steeds te laat bij het volgende punt te zijn![]()
We moeten nog even de leuke invulling gaan vinden, vorig jaar hadden wij een foto shoot geregeld bij het kasteel van Nederhorst den Berg.
Het enige verschil met vorig jaar is dat er een kleine bijdrage gevraagd gaat worden om mee te doen. Het zal zeker niet hoog zijn. Maar er komt weer een schild zoals vorig jaar.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.