ErikB schreefColon:thumbsup:
Voor de kwaliteit van de postings

ErikB schreefColon:thumbsup:
Voor de kwaliteit van de postings

ErikB schreefColon@Carl: als je niet gek doet wat betreft verlagingen, uitlijningen en ET-waarden/spoorverbreders, is het misschien minder belangrijk voor welke lager je gaat.



Helmet schreefColonNeuh... In de zomer zou ik er deels over na hebben kunnen denken met hulp van wat mensen om me heen die er verstand van hebben.. maar nu in deze koude, nee, laat maar. Ik lever hem weer af bij de garage maar dan lever ik wel zelf de lagers mee. Dat bedoelde ik meer te zeggen.







Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.