Wat de MG betreft : Ben ik zeer tevreden van de Focal's in de MG en ja t'kan nog veel beter, maar ik wil ook zo weinig mogelijk audio in de F, qua gewicht. Dus compact en toch goed als het moet. Wil je het echt goed, zijn 2 speakers uiteraard niet genoeg en moet een subje ook, maar wie wil dit nu in een spartaans autootje als een F, waar rijplezier prioriteir is, enfin, ik spreek hier wel voor mezelf uiteraard.
geef ik je volkomen gelijk in!
Wat Porsche betreft : Ik snap echt niet waarom een goede muziekinstallatie in een Porsche een must is, en in een MG niet. De prijs van beide wagens doet er immers totaal niet toe in dit verhaal. Het doel van de wagens echter is voor mij de reden om een ja of nee te zeggen en eerlijk gezegd, is het doel van beide wagens hetzelfde : sportieve fun !
Bij sportieve fun, hoort IMO geen muziekinstallatie, maar een wagen pur sang, zonder al te veel toeters en bellen.
wil je comfort, dan wil je bv. ook muziek, maar wie comfort wil, kiest voor een dikke BMW, Mercedes, whatever, niet voor een Porsche, en zeker niet voor een MG, die voor iedereen betaalbaar is, en ook veel sportieve fun levert, maar geen high end audio behoeft.
Ik bedoelde vooral in een cayenne ofzo. Daar geniet ik toch zekers van op skireis! Rustig enz. Trap je door, zet je die muziek even af.
Sorry, ik heb de laatste tijd er wat uren opzitten qua Porsche Turbo , en ja, het gewicht speelt uiteraard hier geen rol, maar het laatste waar ik aan denk in deze wagen is comfortabel reizen, sterker nog, het laatste waar ik behoefte aan heb in de Turbo is, muziek. T'is een sportwagen, en daar wil ik in sporten, niet in cruisen !
En van de turbo, dit is imo puur persoonlijk. We zijn blij om toch eens een muziekje te kunnen opzetten in de turbo. Heel de tijd die raceuitlaat te horen, daar wordt je dus letterlijk doof van. Iedereen die heeft meegereden kan erover spreken. Korte afstanden, scheuren, geen probleem, die radio moet zwijgen! Rijdt je even paar 100tal kilometers, dan ben je blij dat de radio even aanstaat. Na vorig weekend met mijn vader zijn turbo naar de zee te rijden, heb ik nog heel de avond het gevoel gehad dat er in de zetel een 3.6l zescylinder met turbo's aan het brommen was. Een turbo standaard uitlaat is zachtjes en bij doortrekken hoor je niet zoveel, eigenlijk praktisch niets. (om van te zwijgen van de nieuwere
, dyson stofzuiger anyone) De gt3 is pure sound, en je zet je radio ook af(RS, tja altijd radio af 



