RemcovanKuilenburg schreefColonDus kom op mensen er moeten toch wel wat meer F jes en TF jes op de testbank.
Ik denk dat er veel mensen denken dat het inderdaad a) een wedstrijd is en b) indien er niks veranderd is aan de wagen, het geen zin heeft en c) dat de wagen pijnlijk in de toeren wordt gejaagd.
Nogmaals geen van dit alles is waar :
a) geen wedstrijd, maar een vinger aan de pols oefening van je wagen. Is de air-fuel mixture wel ok ? En levert de wagen het vermogen over heel de rev. band die hij zou moeten hebben. zo nee, wat is er dan mis ?
b) Zie a), t'is een test of alles ok is. Zijn er wel mods gedaan, kan in één keer bekeken worden wat ze opleveren.
c) Helemaal niet pijnlijk. Er wordt in één versnelling eens opgetrokken, zoals je dat zelf ook al eens doet. Geen afjakkeren in toeren, whatsoever.
Trek je je wagen nooit door in de toeren, wordt het trouwens wel eens dringend tijd dit af en toe wel te doen. Af en toe eens op het gas is immers het lange leven van je wagen, niet andersom, integendeel.
Tenslotte is het gewoon een heel fijn evenement, waar er rustig kan worden bijgepraat, kennis gemaakt en naar knappe wagens gekeken.
Ga je een paar uur op café, kost dit meer en heb je niks beleefd die dag.