Ik heb ondertussen gezien dat de TF airbox blijkbaar groter is dan die v/d MGF dus niet dezelfde.




Johan schreefColonIs de gasklepsensor wel goed?


Johan schreefColonHeb je deze al gereset? Contact aan en 5 maal gaspedaal indrukken. En misschien wel lekkende bougiekabels









Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.